Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Перед відправкою товар перевіряється та ретельно упаковується. Для відправки тендітного та габаритного товару Новою Поштою ми рекомендуємо додаткову упаковку, тому що в такому випадку Нова Пошта НЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ за збереження вантажу. Під час відправлення вантаж страхується на повну вартість. У випадку заводського браку від Вас знадобиться чітка фотографія браку. Обмін здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.